Politica de retur
POLITICA DE RETUR
Returnarea/Schimbarea produselor
În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/ă de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui să-l suportați este taxa de transport (20 lei) pentru returnarea coletului, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de catre ELMI.RO.
Uneori se intampla ca ceva sa nu ni se potriveasca asa cum ne asteptam. Nu iti face griji, se rezolva usor - poti returna produsele sau le poti schimba cu alte produse.
Poti rezolva totul online!. Completeaza numarul comenzii si numarul de telefon in pagina de -> PROCES VERBAL RETUR http://www.elmi.ro/contact
Beneficii Retur, schimb produse sau schimb de marime
Rezervare imediata
- noile marimi pe care le-ai selectat sunt imediat rezervate
- acestea nu o sa fie vandute inainte de sosirea produselor pe care le-ai returnat
- livrare GRATUITA in ambele directii la primul schimb de marime
Schimb cu alte produse
- generare voucher la alegerea acestei optiuni in pagina de retur
- livrare GRATUITA in ambele directii daca noua comanda este de peste 350 lei
Retur produse partial sau total
- nu-ti face griji, trimitem noi curierul sa ridice coletul de la tine (cost transport retur 20 lei, suportat de dvs. si scazut din plata retur), sa ne comunicati in mail si orele de disponibilitate la adresa exemplu: 12:00-16:30
- iti restituim banii in 5 zile lucratoare (maxim 14 zile) de la primirea coletului la sediul nostru
- transportul coletului returnat printr-o alta firma de curierat nu este suportat de ELMI.RO
Dacă ați decis să returnați integral o comandă, este necesar să ne comunicați intenția de returnare în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrării produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de retur disponibil pe site aici -> Retur/Schimb produse sau
tel. +40 720 833 355 ori comenzi.elmi@gmail.com, din care să rezulte intenția dumneavoastră neechivocă de a vă retrage din contractul la distanță încheiat cu ELMI.RO.
Este de preferat ca returul să fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.
Din rațiuni de igienă produsele vestimentare precum ciorapi, chiloti, costume de baie și/sau lenjeria intimă nu se returnează. Tot din rațiuni de igienă, încălțămintea comandată de pe site, trebuie să fie probată cu șosetă.
Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile lucratoare din momentul în care returul dvs. ajunge la sediul nostru. Restituirea se va efectua doar prin transfer bancar.
IMPORTANT!
• Doar primul schimb de marime al produsului este gratuit / comanda. In cazul in care nici perechea / perechile trimise la schimb nu vi se potrivesc si doriti sa schimbati din nou, atunci plata transportului in valoare de 20 Lei va fi suportata de catre dumneavoastra.
• In cazul in care produsul comandat nu mai este disponibil in stoc, va puteti orienta catre un alt model, valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produsului ales si va fi expediat catre dumneavoastra, taxele de transport fiind suportate in totalitate de catre dvs.
• Daca valoarea noului produs este mai mare decat a produsului achizitionat initial, diferenta o achitati la livrare.
• Daca valoarea noului produs este mai mica decat a produsului achizitionat initial, va emitem un Voucher cu diferenta de valoare pentru urmatoarea comanda.
Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon 0720 833 355 si sa ne informati ca doriti schimbarea de marime a produsului / produselor comandate.
Returul poate fi refuzat de către ELMI.RO în următoarele situații:
- În cazul înlocuirii produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
- În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii;
- În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv avănd toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e).
Nu vor fi acceptate la retur următoarele produse, în funcție de existența acestora pe website la un moment dat (enumerarea nu este limitativă):
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
- Alimentele achizitionate;
- Produsele purtate, spălate sau care miros a parfum;
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice,detergenti si alte produse lichide);
- Produse de îngrijire personală: cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intimă și igiena dentară;
- Lenjerie intimă: de orice fel;
- Produse din categoria jucării (de ex: lego, fluiere, trompete), copii & bebe (de ex: scutece absorbante de unică folosință), petshop (de ex: coșuri, jucării, accesorii);
- Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- Inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- Ziare, periodice și reviste;
- Imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
- Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
- Echipamentele protejate de parole introduse de UTILIZATOR sau cele care au configurate conturi personalizate ale UTILIZATORILOR ce impiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele de bucătărie care au fost folosite, mașinile de călcat care prezintă urme de utilizare (zgârieturi pe talpă, urme de calcar, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către CUMPĂRĂTOR acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
Mulțumim,
Echipa ELMI.RO !